خرید کولرهای گازی

در خرید کولرهای گازی توجه به نوع آن و ویژگی های محل قرارگیری ضروری است. انواع مختلفی از این وسیله را با توجه به محل قرارگیری می توان در خرید کولر گازی در نظر گرفت. برای مثال نوع کمپرسوردار کولر های گازی برای جنوب و شمال کشور که دارای رطوبت زیادی است، بسیار مناسب می باشد.

خرید کولرهای گازی

ضمانت خرید کولرهای گازی

مدت زمان ضمانت کولرهای گازی نکته ای است که هنگام خرید کولرهای گازی باید مورد توجه قرار داد. مراکز قابل اعتمادی که سلامتی و خدمات بعد از فروش آن را تضمین کنند. چگونگی دریافت کالا، نحوه بسته بندی، پشتیبانی فنی و خدمات بعد از فروش از دیگر مواردی است که همراه با نحوه ضمانت کولر گازی باید در نظر گرفت.

محل قرارگیری کولرهای گازی

محل نصب و زیربنای مورد استفاده در خرید کولرهای گازی نیز از دیگر موارد ضروری است برای مثال شاید با توجه به فضای منزل یا محل کار خود لازم باشد هنگام خرید کولرهای گازی از اسپلیت های چند پنلی انتخاب کنید.

استفاده بیش از حد از کولرهای گازی

برای جلوگیری از فشار زیاد بر کولر گازی و جریان برق آن می توان به جای استفاده از چند سیم برق، آن را مستقیما به فیوز وصل کرد. استفاده همزمان از چندین کولر گازی و یا استفاده در قسمت های مختلف، می تواند موجب قطع فیوز برق شود. بنابراین برای بخش هایی از منزل یا محل کار می توان از کولرهای آبی استفاده کرد.

سایر نکات مورد توجه در خرید کولرهای گازی

علاوه بر موارد ذکر شده محل قرارگیری ساختمان، میزان تابش آفتاب، جنس ساختمان و عایق بندی آن از دیگر مواردی است که باید هنگام خرید کولر گازی در نظر گرفت. در خرید کولرهای گازی توجه به موقعیت مناسب و مکان مورد نظر برای نصب و در نظر گرفتن دیگر موارد برای انتخاب نوع کولر گازی ضروری است. توجه به این موارد هزینه های اضافی مربوط به نصب مجدد و یا تعویض کولر گازی را از بین می برد.

توجه به برچسب انرژی و آمپر (A) برق مصرفی کولر گازی و مقایسه آن با توان و مشخصات کنتور برق ضروری است. کارایی در دمای ۶۰ درجه سانتیگراد، مصرف برق کم، ضمانت چندساله و گارانتی قطعات با کارت ضمانت معتبر از جمله مزیت های دیگر کولرهای گازی است که هنگام خرید کولرهای گازی باید مدنظر قرار گیرد.

کولرهای گازی علاوه بر ویژگی سرمایشی، رطوبت محیط را نیز کاهش می دهند که برای مناطق شرجی و پر رطوبت بسیار مناسب است. بعضی از کولرهای گازی با قابلیت سرمایشی و گرمایشی به طور همزمان عمل می کنند و می توانند در فصل سرما و گرما استفاده شوند.

دیدگاه‌ها (0)

*
*