قیمت کولر گازی ال جی LG در بانه

قیمت کولر گازی ال جی LG در بانه

قیمت کولر گازی ال جی : کولر گازی و اسپلیت همواره یکی از مهمترین لوازم خانگی داخل خانه یا محل کار و باعث آرامش خاطر و راحتی بیشتر محیط خانه یا محل کار می شود.به همین دلیل انتخاب برند خوب و مدل مناسبی از کولر گازی اسپلیت می تواند باعث راحتی بیشتر شود.در بین برندهای موجود در بازار یکی از پرفروش ترین و عالی ترین دستگاههای تهویه مطبوع کولر گازی های شرکت ال جی است که با بیش از ۱۲ میلیون دستگاه تولید سالانه و با در اختیار داشتن حدود ۲۰% از کل بازار تهویه مطبوع برترین سازنده جهانی این محصول در دنیا می باشد.

قیمت کولر گازی بانه

شکل ظاهری کولر اسپلیت ال جی

ال جی مدل های بسیار متنوعی از کولر گازی های اسپلیت دارد. آن ها سعی کرده اند برای هر میزان بودجه، دامنه ای از محصولات را ارائه نمایند  و در مورد شکل ظاهری نیز باید گفت که دیزاین و طراحی کولرهای ال جی خیلی خوب است. مدل هایی از این کولرها وجود دارند که بدنۀ بیرونی آن ها کاملا رنگ آمیزی شده است تا با فضای داخلی منزل – برای کسانی که به رنگ سفید ساده علاقه ندارند – هماهنگ شود. این کولرهای کاملا رنگی ظاهری بسیار تجملی دارند و شاید حسادت همسایه‌ها را برانگیزند. با این حال، نظر افراد در مورد شکل ظاهری دستگاه متفاوت است. اگر نگاهی به شکل ظاهر میتسوبیشی یا هیتاچی بیندازید، آن ها نیز تفاوت های خوبی در ظاهرشان دارند اما همزمان شکاف قیمتی بزرگی نیز دارند. خب پس موضوع این است؛ اگر جیبتان پر از پول است، می توانید به سراغ برندهای درجه یک بروید. اما اگر می خواهید محصولی با قیمت مناسب و ظاهر شیک بخرید، به سراغ ال جی بروید.

قیمت کولر گازی ال جی

موتور Inverter و Dual Inverter در کولرگازی ال جی

ال‌جی، مبتکر و سازنده موتورهای دورمتغیر، اولین بار در سال ۲۰۱۱، کولرگازی Econo Inverter را با فناوری موتور اینورتر روانه‌ی بازار نمود و توانست مقدار قابل توجهی هزینه ی برق را کاهش دهد  و باعث شد که افراد زیادی خواهان این تکنولوژی جدید ال جی باشند. استقبال کاربران و موفقیت در فروش کولر گازی اینورتر الجی باعث شد شرکت کره‌ای در سال ۲۰۱۳ مدل‌های موفق Titan Tropical Inverter را با دوام بالا راهی بازار کند. ادامه‌ی روند توسعه‌ی فناوری اینورتر امروز به دستاورد غیرقابل انکاری به نام دوآل اینورتر یا دوآل کول ختم شده است.

قیمت کولر گازی ال جی

فناوری Dual Invertor (اینورتر دوگانه‌) غیر از خنک‌کنندگی بالا، توانسته در مقایسه با کمپرسورهای دور ثابت، تا ۵۳ درصد کاهش مصرف برق را به ارمغان بیاورد.دوآل اینورتر به دستگاه امکان می‌دهد که در سرعت‌های مختلف کار کند؛ سرعت‌هایی که بر‌اساس دمای فضای داخل منزل تنظیم می‌شوند؛ کمپرسورهای دوآل اینورتر درست مثل یک خودرو با گیربکس اتوماتیک عمل می‌کنند و تنها در صورت نیاز در دنده‌ی بالاتری کار می‌کنند. موتور Dual Inverter به گونه‌ای طراحی شده تا با توجه به میزان دمای هوای اتاق، قدرت موتور را تنظیم کرده و درنهایت باعث می‌شود هزینه کمتری بابت مصرف انرژی بپردازید.

قیمت کولر گازی ال جی اینورتر

همچنین قدرت این موتور نیز نسبت به نسل قبل افزایش یافته است. این موضوع باعث شده نه تنها قدرت خنک‌کنندگی کولر تا ۴۰ درصد افزایش یابد، بلکه هوای سرد به نقاط دورتری پرتاب شده و به سرعت کل اتاق را خنک کند. این موتور نیز به گونه‌ای طراحی شده تا از سر و صدای اضافی در هنگام کار بکاهد. این طراحی خاص توانسته تا ۴۰ درصد صدای موتور اینورتر دوگانه را کاهش داده و بدون آنکه متوجه روشن بودن آن شوید، به کار خود ادامه دهد.

لیست قیمت کولرهای گازی ال جی در بانه

در لیست زیر ما مدلهای مختلف کولرهای گازی ال جی را معرفی کرده ایم و شما می توانید با کلیک روی هر مدل مشخصات هر نوع را ببینید .ممکن است قیمت دقیق روی محصول نباشد ولی برای اطلاع از قیمت کولر گازی ال جی در بانه می توانید با ما در تماس باشید و از موجودی کولر گازی ها و قیمت آنها باخبر شوید.

نسل جدید کولر گازی های ال جی که به کولرگازی دوال اینورتر ال جی یا DC inverter معروف هستند را هم می توانید از فروشگاه ما با قیمت مناسب تهیه کنید.

مدل کولرگازی موتور و مشخصات بررسی و خرید
۱۲۰۰۰ ال جی معمولی سرد و گرم – موتور روتاری بررسی و خرید
۱۸۰۰۰ ال جی معمولی سرد و گرم – موتور روتاری بررسی و خرید
۲۴۰۰۰ ال جی معمولی سرد و گرم – موتور روتاری بررسی و خرید
۳۰۰۰۰ ال جی معمولی سرد و گرم – موتور روتاری بررسی و خرید
۳۶۰۰۰ ال جی معمولی سرد و گرم -موتور روتاری-فیلتر تصفیه هوا بررسی و خرید
 ال جی  Next Plus BV186STQ سرد و گرم -موتور روتاری-اینورتر-فیلتر تصفیه هوا بررسی و خرید
۲۴۰۰۰ ال جی NT247SK3 سرد و گرم-موتور روتاری -اینورتر-فیلتر تصفیه هوا بررسی و خرید
ال جی نکست پلاس سرد و گرم-موتور روتاری- اینورتر-فیلتر تصفیه هوا بررسی و خرید

دیدگاه‌ها (0)

*
*