خرید کولر گازی مناسب

توجه به نوع کولر گازی و محل نصب می تواند بر روی فرآیند خرید کولر گازی مناسب تأثیر بگذارد. برای خرید کولر گازی مناسب باید مدل های مختلف آن را شناخت و با توجه به نیاز خود انتخاب کرد.

خرید کولر گازی مناسب

کولر گازی پنجره ای

وجود کمپرسور در این نوع کولر گازی آن را برای دمای ۶۰ درجه سانتیگراد سازگار می کند. برای خرید کولر گازی مناسب باید مکان نصب و قرار گیری، زیربنای موردنظر برای کولر گازی، نوع و میزان قدرت آن را مشخص کرد.

دیگر موارد مورد نظر در خرید کولر گازی، مدت ضمانت کولر گازی (برای مثال ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی کلیه قطعات فنی) و آمپر (A) برق مصرفی بر روی برچسب انرژی است که باید با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود در نظر بگیرید.

هنگام خرید اینترنتی لازم است که نماد اعتماد الکترونیکی، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش (به همراه پشتیبانی فنی) را فراموش نکنید. عدم وجود هر یک از این موارد می تواند مشکلات زیادی را بعد از خرید بوجود بیاورد.

خرید کولر گازی مناسب

کولر گازی چند پنلی

خرید کولر گازی مناسب

استفاده همزمان از چند پنل داخلی برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. در این نوع از کولر گازی نیز مواردی را باید برای خرید کولر گازی مناسب در نظر گرفت. مکان نصب، زیربنای موردنظر برای کولر گازی، نوع و میزان قدرت کولر گازی.ضمانت قطعات، گارانتی چند ساله و آمپر (A) برق مصرفی برچسب انرژی از دیگر موارد مهم مورد توجه است.

تحویل سریع، بسته بندی مناسب، تجربه فروش اینترنتی شرکت فروشنده، نماد اعتماد الکترونیکی، گارانتی چند ساله، خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی کولر گازی تا چند روز بعد از خرید همه مواردی هستند که خانوارها برای اطمینان از یک خرید رضایت بخش باید در نظر بگیرند. دمای پنل های داخلی توسط ریموت کنترل تنظیم می شود. نصب پوشش نامریی بر روی شیشه های آپارتمان برای جلوگیری از تشعشع گرمایی موجب کاهش مصرف انرژی می شود.

خرید کولر گازی مناسب

کولر گازی اسپلیت

نوعی از این کولر گازی فقط سرمایشی است ولی نوع دیگر آن با قابلیت سرمایش و گرمایشی به کار می رود. در مصرف انرژی صرفه جویی می کند، ریموت کنترلی برای تنظیم دما دارد، دارای کمپرسور قوی و کارآیی بالا است،  قابلیت تنظیم صدا برای ایجاد خواب راحت را دارد، دارای محافظ کمپرسور در مقابل صدمات احتمالی ناشی از نوسانات برق است.

توجه به ضمانت چندساله، گارانتی قطعات، تحویل به موقع و راحت، بسته بندی مناسب برای اطمینان از سلامت محصول، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش از موارد پراهمیت برای خرید کولر گازی مناسب است.

دیدگاه‌ها (0)

*
*