کولر گازی کوچک | کولر گازی پرتابل برای چه فضایی مناسب است؟

کولر گازی کوچک پرتابل

کولر گازی کوچک برای چه فضایی مناسب است؟ شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که برای فضاهای کوچک کدام نوع از کولرهای گازی مناسب است.

کولرهای گازی پرتابل که به آنها قابل حمل هم می گویند در چند ظرفیت پائین معمولا تولید و مجهز به ریموت کنترل هستند. مدلهای گرمایشی آن غالبا برای تولید کردن گرما از هیتر برقی استفاده می نمایند، این مدل کولر گازی برای فضاهای کوچک اجاره ای یا استفاده موقت و حداکثر حدود ۲۰ الی ۳۰ متر مربع فضا کاربرد دارند و چون چرخ دارند قابل حمل هستند و کمپرسور و دیگر قطعات آن مانند کندانسور و اپراتور و فن در یک مجموعه گردآوری شده است، ولی در حالت سرمایشی گرمای موتور از طریق لوله خرطومی پشت دستگاه باید به بیرون منتقل شود. در جاهایی که امکان نصب کولر گازی اسپلیت یا کولر پنجره ای وجود ندارد می توانید از این کولر گازی کوچک و کم وزن استفاده نمایید.

کولرگازی کوچک پرتابل برای فضای ۱۵ تا ۲۵ متر مربع طراحی شده اند و اگر میخواهید از فضایی بیشتر از این مقدار استفاده کنید مطمئنا چاره ساز نخواهد بود.

در هیچ شرایطی کولر گازی پرتابل فضای بیشتر از ۲۵ متر مربع را خنک نمی کند پس  اگر در نظر دارید آن را برای فضاهای بیشتر از ۲۵ متر خریداری نمایید توصیه ما به شما این است که برای فضاهای بزرگتر از انواع دیگر کولر گازی مانند کولرهای اسپلیت یا پنجره ای استفاده نمایید مخصوصا اتاق هایی که آفتابگیر و گرم هستند .

کولر گازی کوچک

کولرگازی پرتابل نیازی به امکانات خاصی برای نصب ندارد و فقط یک تیکه می باشد که در پشت کولرگازی دارای لوله خرطومی پلاستیکی برای تخلیه گرمای موتور می باشد.

کولر گازی کوچک یا به اصطلاح پرتابل ارزان قیمت هستند و به نسبت کولرهای دیگر قیمت مناسبتری دارند .

نکته مهم :دقت داشته باشید کولر گازی پرتابل با کولر گازی ایستاده فرق دارد، کولرگازی ایستاده یک کولر گازی از نوع اسپلیت بوده و دارای یونیت خارجی ( کندانسور بیرونی) می باشد.

ویژگی و مشخصات بهترین کولرگازی پرتابل :

  • دارای گاز R410a مناسب برای محیط زیست

  • نمایشگر ال ای دی

  • تنظیم اتوماتیک پرتاب باد عمودی

  • لوله خروجی ۱٫۵ متری کندانسور

  • دارای حالت هوشمند

  • فیلتر قابل شستشو
  • قابلیت تنظیم دور فن و جهت پرتاب باد

شاید به نسبت سایر کولرهای گازی این کولر ها صدای بیشتری داشته باشند ولی صدای آنها زیاد نیست و آزاردهنده نمی باشد. این کولرهای گازی بیشتر در دو ظرفیت ۱۲۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ عرضه می شوند و مبرد یا گاز دستگاه از نوع مبرد ۴۱۰ جدید می باشد که بازدهی بالایی دارند.

برای خرید کولرگازی پرتابل از بانه و اطلاع از قیمت می توانید با ما درتماس باشید.

البته برای فضاهای کوچک غیر از کولر گازی پرتابل می توانید از اسپلیت ۱۲۰۰۰ اجنرال یا سایر برندها استفاده کنید که هم ظرفیت کمی دارد و هم قیمتش به نسبت ظرفیتهای بزرگتر مناسبتر است.

پیشنهاد ما به شما این است اگر قصد خرید کولر گازی مناسب فضای خود را دارید و نمی دانید کدام نوع برای شما مناسب است حتما با کارشناسان بانه کولینگ در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند و بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات فروشگاه بانه کولینگ روی لینکهای زیر کلیک کنید.

قیمت کولر گازی بانه

کولرگازی ال جی بانه

کولر گازی میتسوبیشی بانه

کولر گازی اجنرال بانه

کولر گازی کم مصرف

دیدگاه‌ها (9)

*
*

    مهدی نظری پاسخ

    سلام ببخشید خواستم ببینم کولر گازی پرتابل چه مدلهایی رو موجود دارید ؟
    قیمتهاشون رو هم لطفا برام ایمیل کنید .

      مدیر سایت پاسخ

      سلام دوست عزیر برای اطلاع از قیمت کولرگازی پرتابل در بانه و یا موجودی لطفا با شماره های سایت در تماس باشید.

    arman پاسخ

    درود ، کولر گازی پـُرتابـل بـرای آب هوای خـوزستان مناسب است؟

      مدیر سایت پاسخ

      دوست عزیز آب و هوای خوزستان به دلیل اینکه خیلی شرجی و گرم و مرطوب است فقط کولرگازیهایی که موتورشون پیستونی است پاسخگوی نیازشان است و مدلهایی که موتور آنها روتاری است برای هوای آنجا مناسب نیست و تجربه نشان داده است که فقط کولرگازیهای پیستونی برای مناطق خیلی گرم و شرجی پاسخگوست.
      در حال حاضر هم کولرگازی های ما اکثرا روتاری هستن و مدل پیستونی فعلا موجود نیست البته در آینده ای نزدیک موجود میشه دوباره

        arman پاسخ

        لطف عالی زیاد، امیدوارم زودتر حاصل شود چون باورکنید همین الان هم گرما کلافه کنندس، ضمنا شرایط جوریه که فقط استفاده از کولر پرتابل برام ممکن هست وگرنه کی از سرمای بیشتر بدش میاد اونم خوزستانی ، برقرارباشـــــید

    مرتضی مسعودی پاسخ

    با سلام وعرض خسته نباشید
    واسه مغازم که ۲۲متره کولر پرتابل کوچک میخوام .کولر مناسب چند؟

      مدیر سایت پاسخ

      سلام دوست عزیز ، فعلا بازار بانه حدود ۲ هفته است که تعطیله بخاطر این امکان ارسال وجود ندارد.اگر بازار بانه باز شود در خدمتیم

    arman پاسخ

    درود، آقا آب پز شدیــم از گرما ! از طریق سایت فروش صورت میگیره؟ وآیا کولر گازی پرتابل ۱۴۰۰۰یا۱۸۰۰۰بدون ایـنورتر مناسب وخـنک تره یا پـرتابل گازی۹۰۰۰ایـنورتر دار؟ ضمنان هر۳گازR410هست ،ممنون میشم پاسخگو باشید