کولر گازی ارزان | راهنمای انتخاب کولرگازی ارزان قیمت

کولر گازی ارزان برای چه کسانی خوب است ؟

همیشه خرید ارزان به معنای کم کیفیت تر بودن محصول نیست و برای همه ثابت شده است که گاهی محصولات ارزان از محصولات گران قیمت بهتر از آب در می آیند.

بسیاری از شرکتها و برندهای معروف دنیا در بازار تکنولوژی و تجارت قسمتی از گران بودنشان به خاطر برند آنهاست.مثلا شرکت اپل و شرکت سونی نمونه بارز این مثال هستند که وجه بیشتری را بابت برندشان از مشتری می گیرند.

در دنیای کولر گازی و اسپلیت هم قضیه به همین شکل است،گاهی کولر گازی ارزان تر از کولر گازی گرانتر بسیار بهتر و به صرفه تر است.اگر کارشناسی درستی از محیط و محلی را که کولرگازی را نصب می کنید نداشته باشید و صرفا کولر گازی گرانتر را خریداری نمایید به فرض اینکه بهتر است حتما به مشکل می خورید چون کولر گازی دارای توانهای مختلف و مدلهای متفاوتی می باشد.مثلا کولرگازی ۱۲۰۰۰ ارزانتر از کولرگازی ۲۴۰۰۰ است ولی پاسخگوی نیاز محیطهای کوچکتر است و به صرفه تر هم می باشد.

اگر در یک محیط کوچک کولرگازی گرانتر و توان بالاتر را خریداری کنید هیچوقت نمی توانید محیط را به دمای مناسبی برسانید و مکان شما همیشه خیلی سرد می شود و مجبور می شوید اسپلیت را خاموش کنید.

در عوض اگر در محیط بزرگتر کولرگازی ارزان را خریداری کنید با توان کمتر دمای محیط شما اگر همیشه هم کولرگازی روشن باشد تفاوت چندانی نخواهد داشت و همیشه احساس گرما خواهید کرد.

خرید کولر گازی ارزان

کولر گازی ارزان دغدغه بسیاری از خریداران است چون نمی خواهند و یا توانایی خرید کولر گازی گرانتر را ندارند ولی انتخاب کولرگازی ارزان هم دقت و تجربه ی خوبی می خواهد در اینجا ما به شما کمک می کنیم با توجه به توان مالی تان شما را در انتخاب کولر گازی مناسب راهنمایی نمائیم.

کولر گازی ها دارای مارکهای متفاوتی هستند، با ما باشید تا شما را با مارکهای معروف کولرگازی در ایران بیشتر آشنا کنیم.

کولرگازی اجنرال بدون شک معروف ترین برند در ایران می باشد،بخاطر اینکه خیلی خوب توانسته نظر مشتریان را به خود جلب نماید و پاسخگوی نیازشان باشد.کیفیت بسیار عالی و دارای هوای بسیار مطبوعی می باشد،از نظر قیمت هم به نسبت کولر گازی سامسونگ ،میتسوبیشی و سایر برندهای دیگر گرانتر می باشد.

کولر گازی ارزان اجنرال

دلیل محبوبیت بیش از حد این مدل بخاطر اینست که می گویند محیط را بیشتر از سایر کولر گازیها خنک تر میکند.

بعد از کولر گازی اجنرال که محبوبیت زیادی دارد کولر گازی ال جی قرار دارد که از نظر قیمت با اجنرال تفاوت زیادی ندارد و کیفیت بسیار خوبی هم دارد شاید در حق کولر گازی ال جی در ایران کمی جفا شده چون با توجه به کیفیتش باید فروش بیشتری را به خود اختصاص می داد.

کولر گازی ارزان ال جی

برند معروف دیگر کولر گازی گری می باشد که در ایران فروش خوبی داشته و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است از نظر قیمت هم با ال جی در یک رده قرار دارند.

اسپلیت و کولر های گازی گری Gree از معتبرترین و قدیمی ترین برند های ساخت چین در بازار کولرهای گازی می باشد. محصولات تهویه مطبوع با برند گری در چهار کشور چین، برزیل، ویتنام و پاکستان  تولید شده و این کمپانی با تولید سالانه ۲۷ میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی یکی از بزرگترین کمپانی ها در این زمینه می باشد.

کولر گازی گری

کولر گازی سامسونگ هم بعد از موارد بالا  جزء پرفروش ترین های ایران است که کیفیت ساختش خیلی خوبه وهوای بسیار مطبوعی دارد که توانسته رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

کولر گازی ارزان سامسونگ

کولرگازی میتسوبیشی هم دارای موتور هیتاچی تایلند می باشد که از نظر کیفیت بسیار خوب وقیمتش هم ارزانتر از برندهای اجنرال ،گری و ال جی می باشد و تجربه نشان داده که دارای هوای خنک و مطبوعی است.

کولر گازی ارزان میتسوبیشی

نتیجه گیری :

اگر قصد خرید کولر گازی ارزان را دارید می توانید از برند سامسونگ و میتسو بیشی استفاده کنید که به نسبت کولر گازی اجنرال ،گری و ال جی قیمتشان کمتر است و از کیفیت خوبی هم برخوردار می باشند.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به سوال شما عزیزان در پیدا کردن ارزانترین کولر گازی کمک کرده باشد ،اگر سوالات و اطلاعات بیشتری در این زمینه خواستید می توانید با شماره های ما (۰۹۱۴۹۷۸۹۳۵۳ – ۰۹۱۸۴۵۲۵۱۳۲ ) در تماس باشید و با کمال اشتیاق شما را در این زمینه راهنمایی می کنیم.

دیدگاه‌ها (3)

*
*

    نرم افزار حسابداری پاسخ

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

    pakroyall پاسخ

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

    لینکدونی پاسخ

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون