بانه کولینگ | خرید کولر گازی از بانه

کولر گاری اجنرال یکی از بهترین و معروف ترین کولر گازی ها در ایران و جهان است .کولر گازی 18000 دارایر سیستم ها و قابلیت ها بسیار عالی است . در ساخت این کولر از لوازم ، موتور ، پنل ها و… با کیفیت استفاده شده است . این کولر دو تکه بوده که به وسیله لوله ها به هم دیگر وصل می شوند . این کولر سفید رنگ بسیار زیبا و چسمگیر بوده و همچنین بسیار محکم و مقاوم است .

کولر گازی اجنرال دارای ظرفیت 18000 است که برای محیط ها با متراژ حداکثر 35 متر مربع مناسب است و می تواند آن محیط ها را سرد یا گرم کند .این کولر گازی دارای دو سیستم سرمایش و گرمایش بوده و می توان در هر فصلی از آن استفاده کرد . هر دو سیستم این کولر دو کاره پر قدرت کار کرده و می تواند انتظارات شما کاربران را برآورده کند

موتور کولر گازی اجنرال مدل روتاری با گنجایش 18000 است  که به بهترین نحو کار خواهد کرد . این موتور همچنین بسیار کم مصرف و کم صداو دارای رده انرژی A+ است . این کولز گازی با استفاده از گاز R410 تولید شده سرعت و توان سرما دهی بیشتری دارد . این اسپلیت دیواری دارای سیستم اینورتر است که باعث میزان زیادی صرف جویی در مصرف انرژی خواهد شد زیرا این سیستم با تشخیص رسیدن دما به میزان تعیین شده توسط کاربر سرعت فن را کاهش داده و با تغییر دما دوباره سرعت فن ها را افزایش می دهد تا هوا اتاق کاملا با سطح تعیین شده مطابق داشته باشد . تشخیص این سیستم با نور ماندوقرمز ممکن است و هر 20 دقیقه یک بار محیط را اسکن می کند .

سیستم باد دهی کولر گازی تجنرال 18000 بسیار قوی و پر قدرت است . میزان پرتاب باد این کولر 8 متر است و قابلیت باد دهی چهار طرفه موجب رسیدن هوا به تمامی قسمت ها اتاق خواهد شد . این کولر گازی دارای تنظیمات خودکار جریان هوا نیز است و همچنین پره ها این کولر قابلیت چرخش نوسانی با بالا و پایین را دارا می باشد که باد دهی را بهتر انجام خواهد داد . فن ها این کولر دارای 4 سرعت متفاوت است که می توانید مطابق میل خود آن را تنظیم کنید .

کولر گازی اجنرال میزان صدا دهی بسیار کمی دارد . سطح صدا منتشر شده از کولر 47 دسی بل است و همچنین موتور این کولر ضد لرزش است که این ویژگی ها استراحت راحت را برای کاربران فراهم آورد . از قابلیت ها مهم این کولر شروع به کار مجدد خودکار است یعنی در صورتی که جریان برق قطع شود و کولر خاموش شود بعد از وصل شدن مجدد اتصال برق کولر به صورت خودکار روشن و شروع به کار خواهدکرد.

کولر گازی اجنرال 18000 دارای چندین فیلتر ایت که علاوه بر پاک کننده هوا برای سلامت افراد نیز بسیار مهم است . فیلتر پلای مسترآیو نایرز  می تواند ذارات ریز گرد و غبار را به خود جذب می کند و هوای سالم را برای تنفس کاربران به وجود می آورد .فیلتر بوزدا یکی از فیلتر ها این کولر است که قابلیت از بین بردن بو ها نا مطبوع هوا را دارد ؛ همچنین فیلتر عصاره سیب می تواند با استفاده از اسید فینک می تواند قارچ ها و جانوران کوچک مضر را به خود جذب کند . این کولر گازی دارای چراغ فیلتر است که با روشن شدن آن به ما زمان تعویض وشست و شو فیلتر ها را نشان دهد . فیلتر این کولر را می توانید با ریموت کنترل فعال یا غیر فعال کردن قابلیت ها یا میزان سرعت و چگونگی کار کولر را تعیین کنید .

کولر گازی اجنرال با کیفیت عالی و دوام زیادی می توانید اطمینان خاطر را به خریداران این کولر از نظر کیفیت و بدهد و همچنین این کولر گازی دارای طول عمر زیاد است و می تواند سال ها از آن استفاده کنید . این کولر روی دیوار نصب خواهد شد و قابل تغییر است و می تواند آن را جدا کنید و در جای دیگری نصب کنید همچنین پنل ها این کولر قابل شست وشو است .

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولر گازی اجنرال 18000اسپلیت دو تکه دیواری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه