خرید ماشین های ظرفشویی

خرید ماشین های ظرفشویی در چند سال اخیر نشان می دهد که ماشین های ظرفشویی به یکی از دستگاه های ضروری منازل تبدیل شده است. افزایش تولید، افزایش تقاضا، تنوع محصول و گسترش در بازار باعث شده است که خرید ماشین های ظرفشویی اهمیت دوچندان یابد، در زیر به چند نکته مهم در فرآیند خرید اشاره می شود.

خرید ماشین های ظرفشویی

خرید ماشین های ظرفشویی استاندارد  

در خرید ماشین های ظرفشویی باید استاندارد بودن آن را در نظر گرفت. به این معنی که حداقل انرژی را مصرف کند و دارای برچسب انرژی باشد. با پرداخت پول بیشتر و خرید یک ماشین ظرفشویی استاندارد می توان هزینه آب و برق را تا حدودی کاهش داد. یک دستگاه غیر استاندارد ارزان تر است اما هزینه های جانبی آن مانند انرژی مصرفی در بلند مدت زیان قابل توجهی را در خرید ماشین های ظرفشویی تحمیل خواهد کرد.

خرید ماشین های ظرفشویی کم مصرف

کم مصرف بودن ماشین ظرفشویی به میزان کیفیت و مدل بالای آن بستگی دارد. هزینه های انرژی مصرفی، تعمیر و نگهداری از دیگر موارد مورد توجه هستند.

حسگرهای کنترلی

برندهای گوناگون با کارآیی و شکل های مختلف با کنترل گرهای حسی و لمسی در بازار موجود هستند که در خرید ماشین های ظرفشویی باید به آن توجه کرد.

وجود سنسور

وظیفه سنسور تنظیم آب مصرفی با توجه به درجه کثیفی ظروف می باشد، که باید در خرید ماشین های ظرفشویی به آن توجه کرد. در بسیاری موارد این ویژگی تأثیری در قیمت ماشین ظرفشویی ندارد.

گارانتی

معمولا گارانتی های ماشین ظرفشویی به صورت یکساله شامل قطعات و تعمیرات می شود. اما برخی از برندها گارانتی دو ساله و یا سه یا پنج ساله را در نظر می گیرند، توجه به همه موارد ذکر شده در گارانتی و قابل اعتماد بودن آن در هنگام خرید ماشین ظرفشویی ضروری است.

قابلیت های دیگر در یک ماشین ظرفشویی 

قفسه های قابل تنظیم، متحرک و… انعطاف پذیری ماشین ظرفشویی را افزایش می دهد. طراحی قفسه ها در بعضی از مدل ها برای استفاده بهتر و سلیقه ای از فضا دیده می شود که برای کارد و چنگال و دیگر وسایل می تواند به دو یا سه قسمت تقسیم شوند. توجه به این امکانات در خرید ماشین های ظرفشویی رفاه و آرامش بیشتری را برای مصرف کنندگان بوجود می آورد.

دیدگاه‌ها (0)

*
*