ماشین های لباسشویی از گذشته تا امروز

اولین ماشین های لباسشویی پیشرفته

ماشین های لباسشویی تا اوایل قرن بیستم هنوز به شکل پیشرفته‌ی امروزی تبدیل نشده بودند. از اوایل دهه‌ی ۱۹۳۰ یکی از شاخه های جانبی شرکت هوایی بندیکس شروع به کار روی یکی از مهم ترین پیشرفت های ماشین لباسشویی کرد. جان دبلیو چامبرلین برای اولین بار به یکی از مهمترین فناوری ها دست یافت. اختراع یک ماشین لباسشویی که همزمان لباس ها را می شست، آب می کشید و آب اضافی آن را خارج می کرد.

در اواسط قرن بیستم برای نخستین بار از ماشین های لباسشویی خودکار استفاده شد. و بعد از آن ماشین لباسشویی به یکی از وسایل حیاتی منازل تبدیل گشت و تا به امروز در حال پیشرفت بیشتر و به روز رسانی است.

ماشین های لباسشویی

ماشین‌های لباسشویی ارزان قیمت

با توجه به اینکه بیشتر افراد بی تجربه دنبال ماشین لباس شویی ارزان قیمت هستند شرکت‌های سازنده نیز سعی می‌کنند ماشین لباسشویی های ارزان قیمت و بدون کیفیت تولید کنند، و در نهایت نتیجه این می‌شود که بیشتر این ماشین‌های لباس شویی عمر طولانی ندارند و بارها باید تعمیر شوند. پس خرید این ماشین‌های لباسشویی در هیچ حالتی مقرون به صرفه نیست.

این ماشین لباسشویی‌ها معمولا بیش از چند سال عمر نمی‌کنند و از طرفی هزینه‌های تعمیر آنها بسیار زیاد است و پیدا کردن قطعات یدکی این ماشین های لباسشویی غیراستاندارد سخت است. بنابراین خرید ماشین های لباسشویی با کیفیت و استاندارد، با وجود قیمت بالاتر کاملا منطقی است. مزیت های این نوع ماشین لباس شویی ها کیفیت بالای آنهاست که باعث می شود سال ها عمر کنند، ضمن اینکه معمولا قطعات یدکی آنها راحتتر پیدا شده و در صورت خرابی با هزینه کم، به راحتی تعمیر می‌شود.

چند ویژگی مهم که هنگام خرید ماشین لباسشویی باید در نظر گرفت.

  • دوره‌ی زمانی آبکشی ماشین لباسشویی

  • کنترل میزان آب

  • سرعت دورانی بیشتر

  • بازده

  • خشک کن‌

دیدگاه‌ها (0)

*
*