خرید کولر گازی چگونه است؟

خرید کولر گازی برای بیشتر مصرف کنندگان بسیار مهم است. دستگاه تهویه ای که هدف آن تنظیم درجه حرارت و دمای اتاق است و علاوه بر کنترل دما، رطوبت را نیز طی یک فرآیند مداوم به اعتدال می رساند. از کاربردهای دیگر می توان به تصفیه هوا برای امنیت کویل و اپراتور و نیز تنظیم سرعت جریان هوا اشاره کرد. بنابراین برای خرید کولر گازی باید کارآیی آن را در نظر گرفت.

خرید کولر گازی چگونه است؟

تنوع در خرید کولر گازی

قیمت کولرهای گازی با توجه به انواع مختلف آنها می‌تواند متفاوت باشد. انواع کولرهای گازی به طور خلاصه شامل یک تکه‌ (پنجره‌ای)، کولرهای گازی اسپلیت دوتکه، کولرهای گازی نوع قابل حمل (پرتابل)، ایستاده، اسپلیت و…که نوع استفاده از هر کدام متفاوت بوده و برای استفاده های خاص خود به کار می‌روند.

آگاه سازی مشتریان در مورد خرید کولر گازی

با توجه به اهمیت وسایل تهویه هوا و برودتی در سطح رفاه خانوارها و مصرف کنندگان، استفاده از کولرهای گازی و آبی هر روز بیشتر می‌شود. خرید کولر گازی و آبی در شکل ها و اندازه های مختلف یادگیری چگونگی خرید را الزامی می کند. بعضی تصور می‌کنند که قیمت یک کولر گازی گرانتر از کولر آبی است، اما در واقع در بسیاری از موارد قیمت این دو نوع ماشین تهویه هوا با هم برابری می‌کند.

هنگام خرید کولر گازی چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

برای خرید یک کولر گازی عوامل زیادی را باید در نظر گرفت مکان نصب، تعداد پنجره‌ها، چگونگی و میزان استفاده در طول شبانه روز و…

مواردی مانند قدرت گرمایشی و سرمایشی با توجه به نوع کمپرسور فرق می کند و هر یک برای هوای مخصوصی به کار می رود مثلا میزان مصرف کمپرسور روتاری هوای معتدل کمتر از تروپیتال می باشد. میزان برق مصرفی  و توان مصرفی کولر گازی، میزان وزن و فضایی که کولر گازی می‌تواند اشغال کند، بلندی صدا و رده انرژی ویژه کولر گازی از عوامل دیگری هستند که باید هنگام خرید کولر گازی در نظر گرفته شوند.

 

دیدگاه‌ها (0)

*
*