خرید ماشین لباسشویی

خرید ماشین لباسشویی معمولا برای بیشتر مصرف کنندگان با مشکلاتی همراه بوده است. با توجه به اینکه در بین ماشین های لباسشویی تغییرات قیمت زیادی دیده نمی شود. هنگام خرید ماشین لباسشویی با کم و زیاد کردن منطقی بودجه خود می توانید گزینه های بهتری را انتخاب کنید.

هنگام خرید ماشین لباسشویی چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

موارد کلی خرید ماشین لباسشویی

در مورد خرید ماشین لباسشویی، مدت ضمانت دستگاه برای اطمینان از خرید و خدمات بعد از فروش باید در نظر گرفته شود.

نوع برند ماشین لباسشویی را می توان با توجه به سابقه آن و شناختی که از آن برند دارید، انتخاب کنید.

برای کاهش مصرف آب توصیه می شود هنگام خرید ماشین لباسشویی از نوع درب از جلو استفاده کنید، چرا که نسبت به انواع دیگر آب کمتری مصرف می کنند.

از شاخص های مهمی که می توان برای خرید ماشین لباسشویی در نظر گرفت، دور ماتور است، هر چه سرعت خشک کن بیشتر باشد، مطمئنا سریعتر و بهتر لباس ها را خشک می کند. بنابراین هنگام خرید ماشین لباسشویی سعی کنید دور خشک کن بالاتری داشته باشد. این شاخص معمولا از ۶۰۰ دور در دقیقه شروع شده و تا ۱۶۰۰ دور ادامه دارد.

خرید ماشین لباسشویی

امروزه بسیاری از ماشین های لباسشویی دارای دو ورودی آب می باشند که برای شیر آب گرم و سرد در محل قرارگیری دستگاه مناسب هستند. به این ترتیب دستگاه برای گرم کردن آب مورد نیاز خود، انرژی مصرف نمی کند و از شیر آب گرم آماده استفاده می کند. بنابراین توصیه می شود، هنگام خرید ماشین لباسشویی، دستگاهی با دو ورودی آب انتخاب کنید.

موارد جزئی خرید ماشین لباسشویی و نحوه استفاده

با پیشرفت مستمر ماشین های لباسشویی، فناوری این دستگاه ها گسترش پیدا کرده و فرآیند شستشو را برای استفاده کنندگان راحت کرده است. در واقع برنامه های متنوعی که برای این دستگاه ها در نظر گرفته می شود، پاسخگوی هر نوع سلیقه ای است و هنگام خرید ماشین لباسشویی باید مورد توجه قرار گیرد. در این نوع مدل ها قبل از شروع شستشو می توان برنامه های از پیش تعیین شده ای را بر اساس نوع لباس، حجم شستشو و موارد دیگر انتخاب کرد.

با توجه اینکه ماشین های لباسشویی انرژی زیادی مصرف می کنند، امروزه شرکت های سازنده تدابیر زیادی به کار برده و نکات مفیدی را برای کاهش مصرف عنوان می کنند. برای مثال کاربرد مرحله مقدماتی تمیزکردن که برای موارد شستشو با آب سرد مناسب است و انرژی مصرفی را کاهش می دهد.

بهتر است بعد از هر بار شستشو فیلترینگ دستگاه را کاملا تمیز کنید. تمیز کردن دستگاه در کاهش مصرف انرژی و سلامت دستگاه کمک می کند.

قبل از استفاده مطمئن شوید تعداد لباس ها به حد کافی رسیده باشد، بدین طریق با تنظیم در دمای مناسب می توان در مصرف آب و برق صرفه جویی کرد. توجه کنید که در ساعات اوج مصرف از دستگاه استفاده نکنید. در مواردی که می توان لباس ها را در بیرون و فضای آزاد خشک کرد لازم نیست از برنامه خود دستگاه استفاده گردد.

دیدگاه‌ها (0)

*
*