خرید ماشین ظرفشویی

خرید ماشین ظرفشویی برای بسیاری از مصرف کنندگان یک دغدغه محسوب شده و معمولا خریداران از جنس خریداری شده شکایت دارند، به طور معمول دلیل اصلی این نوع گلایه و نارضایتی ها عدم آگاهی از خصوصیات محصول و عدم توجه به نوع و کیفیت در هنگام خرید ماشین ظرفشویی مورد نظر است. در واقع نخستین مرحله در خرید یک دستگاه یا محصول خوب مانند ماشین ظرفشویی شناخت و تحقیق در مورد انواع مختلف در بازار و سوال کردن از مصرف کنندگانی با تجربه در زمینه است.

خرید ماشین ظرفشویی

خرید ماشین ظرفشویی و نکات مورد توجه

در خرید ظرفشویی  باید به استرلیزه بودن آن توجه کرد. درواقع قبل از خرید ماشین ظرفشویی باید به ویژگی استرلیزه بودن توجه شود، چون بعضی از ماشین های ظرفشویی این خصوصیت را ندارند پس موقع خرید ماشین ظرفشویی حواستان به این ویژگی باشد. بعضی از ماشین‌های ظرفشویی دارای ویژگی شست‌وشوی با داغ است. در بیشتر ماشین‌های ظرفشویی استفاده از مواد سفیدکننده و ضدعفونی‌کننده به عنوان یک ویژگی در آن تعبیه شده است. پس هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشت.

توجه به بازه زمانی در خرید ماشین ظرفشویی

در خرید ماشین ظرفشویی باید توجه شود که ظرف‌های شما در چه بازه ی زمانی شسته می شوند؟ ۷۶ دقیقه زمان معمول بیشتر ماشین های ظرفشویی است که باید به آن توجه کرد، اما بعضی از همین دستگاه های پیشرفته خیلی سریعتر شستشو را انجام می دهند.

توجه به برنامه ریزی در خرید ماشین ظرفشویی

این ماشین‌های ظرفشویی دستگاه های پر سروصدایی نیستند. و در موقع خرید ظرفشویی باید این نکته را در نظر گرفت که بیشتر آنها آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند. همچنین میزان آب مصرفی آنها به طور معمول حدود ۱۳ لیتر می باشد، که در مورد آن هنگام سؤال شود. در خرید ماشین ظرفشویی باید به برنامه اقتصادی آن توجه شود. که به وسیله آن با کمترین میزان مصرف از بیشترین امکانات می توان استفاده کرد. مثلا در بعضی برنامه های اقتصادی برای شستشوی ظروفی با حجم کم باید برنامه نیمه شویی را به کار برد. که آبگیری ماشین به نصف می رسد. این برنامه به میزان زیادی در آب صرفه جویی می کند. انواع دیگری از برنامه اقتصادی برای ماشین ظرفشویی تعبیه شده که آب، انرژی و زمان صرفه‌جوی را نیز تنظیم می‌کند.

 

دیدگاه‌ها (0)

*
*