تنوع ماشین لباسشویی

امروزه با توجه به گسترش تنوع ماشین لباسشویی و افزایش سلیقه های مختلف، شناخت انواع  ماشین لباسشویی با توجه به نیاز و محل نصب لازم و ضروری است. در این شرایط، تنوع ماشین لباسشویی یک مزیت برای شماست. سه نوع پراستفاده از ماشین هایی لباسشویی وجود دارند که در ادامه آنها را توضیح می دهیم.

تنوع ماشین لباسشویی

«درب از بالا بدون خشک کن»

این مدل معمولی است، دارای همزن است، قیمت کمتر، کاربرد راحت، سبکی و اندازه کوچک از مزیت های این مدل نسبت به بقیه مدل هاست. اما ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی معایبی نیز دارد که می توان به یک کاره بودن آن اشاره کرد. آب بیشتری نسبت به بقیه مصرف می کند و پر سروصداست.

تنوع ماشین لباسشویی

«درب از بالا دو قلو به همراه خشک کن»

سرعت بالای چرخش، تولید کف کمتر نسبت به بقیه، استفاده بهینه از مواد شوینده، ظرفیت بالا تا ۹ کیلو گرم از مزیت های این مدل نسبت به بقیه مدل های شستشو است. سرعت خشک کنندگی بالای این مدل جزء ویژگی های منحصر به فرد آن است اما یکی از معایب این مدل این است که گاهی به دلیل سرعت چرخش بالا، لباس ها چروک می شود.

تنوع ماشین لباسشویی

«درب از جلو»تنوع ماشین لباسشویی

ایجاد کف کم، استفاده بهینه از مواد شوینده، قیمت مناسب از مزیت های این مدل محسوب می شود. در این مدل که نسبت به بقیه مدل ها استفاده مقرون به صرفه ای دارد، همزمان با شستشو رطوبت اضافی را خارج کرده و سریع تر از بقیه مدل ها، لباس های شما را خشک خواهد کرد. صدای کم و قابلیت استفاده از فضای بالای آن از دیگر مزیت های این مدل محسوب می شود. تنوع ماشین لباسشویی باعث می شود شما بتوانید با توجه به کاربرد، محل نصب و موارد موردنظر خود به راحتی مدل مناسب را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*