ماشین های ظرفشویی جدید

ماشین های ظرفشویی جدید نسبت به گذشته متحول شده است. در واقع تنها ویژگی ماشین ظرفشویی در گذشته، شستن ظرف ها بود. اما ماشین های ظرفشویی جدید بسیاری از نیازها را در نظر گرفته و هر روز فرآیند شستشوی ظرف ها را برای مصرف کنندگان راحتتر می کند. در ادامه به تعدادی از ویژگی های ماشین های ظرفشویی جدید اشاره می شود.

ویژگی کنترل حرارت در ماشین های ظرفشویی جدید

در ماشین‌ های ظرفشویی جدید می توان میزان حرارت را کنترل کرد. مثلا بعضی از ظرف ها را با حرارت و یا بدون حرارت شست. با وجود اینکه استفاده از حرارت انرژی بیشتری مصرف می کند اما از طرف دیگر زمان کمتری را برای شستشو می گیرد.

صفحه تنظیمات

استفاده از پنل‌های لمسی و صفحه های نمایش برای کنترل و تنظیم ماشین ظرفشویی، برای بیشتر مصرف‌کنندگان ضروری است، با این ویژگی نیازی به خم‌شدن و تلف کردن زمان برای تنظیمات دستی نیست.

میکروب زدایی در ماشین های ظرفشویی جدید

در بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی جدید  ویژگی میکروب‌زدایی تعبیه شده که باعث می شود هر نوع ظرفی را بدون نگرانی در مورد بهداشت بیشتر بعضی از آنها، در داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید.

ویژگی تنظیمات زمانی

در ماشین های ظرفشویی جدید به راحتی می توان زمان روشن و خاموش شدن ماشین را تعیین کرد. برای بعضی از مصرف کنندگان این مسأله بسیار مهم است. ساعات پیک مصرف انرژی و یا زمانی که نیاز به آرامش دارید، زمان خاموشی و زمان های دیگر برای روشن شدن قابل تنظیم است.

ماشین های ظرفشویی جدید

انعطاف پذیری اندازه طبقات

در ماشین های ظرفشویی جدید اندازه های مختلفی برای طبقات در نظر گرفته شده تا بتوانید هر ظرفی با هر اندازه ای در مکان مورد نظر قرار داده و محدودیت فضا نداشته باشید. هر چه مدل جدیدتر باشد، محدودیت ها کمتر و طبقات انعطاف پذیر خواهد بود.

تیوب فولادی در ماشین های ظرفشویی جدید

در ماشین های ظرفشویی جدید از تیوب های فولادی و ضد زنگ به جای پلاستیکی استفاده می شود. این تیوب ها صدای کمتر و مقاومت بیشتری دارند. این تیوب ها حرارت را بیشتر از نوع پلاستیکی حفظ می کنند.

از بین بردن پس مانده غذاها

در بسیاری از مدل‌های ماشین های ظرفشویی جدید یک ویژگی تعبیه شده که پس مانده های غذا را کاملا خرد کرده و از طریق فاضلاب خارج می کند و یا آنها را در یک مخزن جداگانه جمع‌آوری می کند تا در هر زمانی بتوان آن را تمیز کرد.

سیستم بخار

سیستم بخار در ماشین‌های ظرفشویی جدید باقی مانده‌ی غذا را که به ظروف چسبیده تمیز می کند و کیفیت شستشو را بالا می‌برد و دیگر نیازی به صرف وقت برای تمیزکاری اولیه ظروف نبوده و در وقت و انرژی صرفه‌جویی می شود.

دیدگاه‌ها (0)

*
*