قیمت ماشین لباسشویی چقدر مهم است؟

همه خانواده ها قیمت ماشین لباسشویی را به عنوان ویژگی مهمی در نظر می‌گیرند. اما این توجه نباید بیش از حد باشد و موجب شود که ویژگی هایی مانند کیفیت نادیده گرفته شود. در واقع کیفیت بیش از قیمت ماشین لباسشویی اهمیت دارد.

قیمت ماشین لباسشویی

پایین بودن قیمت ماشین لباسشویی

بیشتر مصرف کنندگان به دنبال ماشین های لباس شویی ارزان قیمت هستند. این ماشین های لباسشویی معمولا بی کیفیت بوده، هزینه های تعمیرشان بالاست و معمولا زود از کار می افتد. این ماشین های لباسشویی در بهترین حالت دو یا سه سال دوام می آورند و قطعات یدکی آنها به سختی پیدا می‌شود. پس قیمت پایین ماشین لباسشویی معیار مناسبی برای خرید آن نیست.

بالا بودن قیمت ماشین لباسشویی

از طرف دیگر قیمت بالای ماشین لباسشویی به معنی کارآیی آن نیست. معمولا ماشین های لباسشویی گران قیمت دارای تنظیمات پیشرفته، سرعت بالا و ظرفیت بیشتر هستند، ولی هیچکدام از این موارد به معنی کیفیت بالا در شستن لباس های شما نیست. پس بالا بودن قیمت ماشین لباسشویی نیز معیار مناسبی برای خرید نمی باشد.

تأثیر مدل های مختلف بر قیمت ماشین لباسشویی

سرعت چرخش پایین، تنظیمات ضعیف، دکمه‌های کمتر و حجم کم در مدل های پایین به معنی کیفیت پایین ماشین لباسشویی نمی باشد. پس برای خرید یک ماشین لباسشویی خوب باید به مارک آن و نه به قیمت ماشین لباسشویی توجه کرد. شکل جذاب، دکمه های زیاد و یا تنظیمات پیشرفته تنها شما را فریب می دهد و در بسیاری موارد کیفیت پایین قطعات ماشین لباسشویی منجر به هزینه های اضافی شده و زیان قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

برند ماشین لباسشویی

هزینه صرف شده شما برای خرید ماشین لباسشویی چقدر است؟ تصمیم شما و اعتماد به یک برند خاص، با توجه به مدت زمان گارانتی و نوع خدمات پس از فروش و موارد دیگری که مربوط به کیفیت است، اهمیت دارد.

 

دیدگاه‌ها (0)

*
*